2007年5月31日 星期四

公司執笠了.....

今日終於來到了......今日係我最後一日係呢間公司既日子, 接到老闆通知會結束是一個多月前的事, 就正是我剛完成日本之旅回來的後兩日....差點嚇死我......雖然一路都覺得呢間公司已經危危乎, 遲早都執, 不過點都冇唸過會o甘快 law, 仲要係學期中...簡直令人難以置信.....唉!! 點都好, 呢個月的艱辛歲月終於都........係家長既責怪聲中........係老細一句執笠之後就不聞不問,到今時今日last day 都係一句你pack 下d 野, 邊d 要又唔講......渡過左啦.....

做左o甘多年野, 呢度都真係令我大開眼界la......haha.....

呢間就係我痞左 差半個月就夠一年既 office la.....

 

 


1 則留言: