2007年5月16日 星期三

箱根2 & 河口湖 @22-3-2007

3月22日  (木矅日)   晴   箱根(四圍遊) -----河口湖 (宿: 富士河口湖酒店)


今日一早扎醒, 已經0740 啦, 立即起身梳洗,換上浴衣, 便即刻去浸番個早湯.....一去到露天風呂, 本來有三個日本妹, 不過佢地好快就走左, 跟住就變左我既私人風呂啦.....haha



浸浸下, 唸起機不可失, 即刻入房攞相機,順便搵埋朋友 f & t, 唸住一齊影番幾張溫泉玉照....hehe...


 





浸完, 影完, 就番房放低野, 0835 去食早餐....早餐是和洋式放題,幾正.....呢間旅館一泊二食都係9450 yen, 真係好鬼抵....

酒店早餐...








食飽飽, 就係酒店附近影下相.....

















影完番房攞埋行李, 正式展開今日既行程啦.....去到車站, 放好行李入locker, 便出發了....


湯本駅 (登山bus)----> 桃源台----->盧之湖海賊船----->箱根町港 (登山 bus)---->強羅公園---->(登山bus)---->星之王子博物館---->(登山bus 到大涌園駅再轉另一bus)---->御殿場----> 河口湖


海賊船
















強羅公園~~~溫室




星之王子博物館~~~好靚ga.....想睇多d.....去相簿睇啦......




































今日行程都算順利, 不過搭車就辛苦d, 又要搵站, 又要因時間....最慘係去到大涌園搵車去御殿場個程, 去到已差唔多夠鐘, 但問極人又跑來跑去都搵唔到, 仲要揹住d 行李, 差d 想死

......好彩最後都及時搵到咋.....


御殿場駅







轉左一大輪車, 終於1830 到左河口湖駅啦....




但搵唔到觀光案內所, 惟有叫車站職幫手call 酒店送迎, 佢開頭都唔肯, 我地係o甘"lur" 佢先肯.....5 mins 後, 酒店 van 到左, 再5 mins 就到酒店啦....酒店房有兩張單人床+廳, 我地問why 3 個人only has 2 beds, 佢話可以在廳舖 one or three tatami, 我地就話舖三張一齊訓......


攪掂就出發去浸溫泉, 又係冇人, 又可以浸私人風呂呀......so happy.....


夜空下的露天風呂






浸完番房食杯麵, 食完, 我地三個傻婆係房玩下自拍.....玩夠就訓啦 (2330)......














今天戰利品








 


是日支出:


富士河口湖酒店~~一泊朝食付: 9500


箱根酒店bus: 100


locker: 66


星之王子入場券: 1350


手信: 2735


零食: 650


Total: 14401



 


2 則留言:

  1. hi 姚小姐, 我又黎踩場喇...哈哈 ......咁你知唔知我是邊個呀?? 下胃e 上

    回覆刪除
  2. 閣下是否鍾小姐呢???? 請開估吧......

    回覆刪除