2007年5月28日 星期一

再訪宜豐餐廳

上星期五晚, 約左朋友 "喵喵" (haha....又是她) 去旺角修眉! 攪掂後, 醫肚時間, 唸左好耐, 覺得好想西餐, 所以決定再到宜豐餐廳....雖然是一星期內的第二次, 但好野百吃不厭 ma.......

我點的.....依然是我既至愛~~~~~T 骨扒(一定要碟上..), 今次跟埋意粉, 非常豐富...yum yum..

喵喵 點的是雞扒併鰻魚.....大件夾好味......

後記: 如果大家有mud 美食情報, 記住要交流下呀........我有一個心願, 希望能嘗遍香港這"美食天堂" 的平貴美食.......

 

 


3 則留言:

  1. 我中意碟上, 唔洗食到一陣味..... 美食: 深水步 及元朗有很多BOR, 深水步- 劉森記 ( 馳名:蝦子撈麵) / 維記 (馳名:豬潤牛/ 咖央多) / 雲南米線 / 糖水佬/ 松記糖水店 元朗最多日本野- 田中, 及唔記得D 名 , 要OPENRICE 搵搵 尖咀 - 鹿嗚春 佐敦- 麥文記/澳洲牛奶公司/ 北京酒樓

    回覆刪除
  2. 好多好介紹喎.....果然係同道中人.....haha....

    回覆刪除
  3. 我記得就up d 喇 尖咀- ( 北海道拉麵)在加連威老道,   (一平安)食拉麵 在美麗華 / 板前/ 和花亭 / aqua /皇子 /cova cwb - bee 食日本咖哩 / 峰壽司

    回覆刪除