2007年5月21日 星期一

又係食.......魚一丁

剛過去的星期六, 與朋友 "喵喵"(又係佢....haha...因為佢係為食兵團團長...)& "zz" 再加兩個新朋友, 一行五人到海運大廈裏的魚一丁開餐, 這裡既消費真係幾貴, 五個人吃得不是太飽都要 $750....而且我覺得味道只係ok, 每碟既份量又少.......冇傳聞中咁正.....我唸我未必會再幫襯....


左起:   me  (為食兵團團員 1 號 )         朋友 "zz" (團員2 號)      朋友"喵喵" (團長)


赤貝 sashimi........好鮮甜......不過好貴 (四件...盛惠 $8x)


炸芝士薯蓉



魚生飯.....ok 啦.....


原隻墨魚筒....一般貨色....


泡菜豚肉



牛舌陶板燒......令我非常懷念日本的"仙台牛舌"....


日式咖哩雞翼.....


最呃錢的"蟹粥"....得幾粒蟹腳....又稀 "lun""lun".....


 


 


2 則留言:

  1. 我地唔係去海港城食咩?赤貝係 $85/4件,好貴ar!

    回覆刪除
  2. 個忽係海運大廈.......

    回覆刪除