2007年6月11日 星期一

等待電腦中

各位朋友, 剛完成布吉之旅 !! o甘好彩就有份替工揾我, 今日開始返2-3 個禮拜, 真開心....(同埋o甘先可以係新公司偷時間上o下網咋....hehe....)

而我已經買左新電腦, 明天就送來啦....不過上網既寬頻就要26 號先上來裝, 所以布吉之旅同未完成既日本之旅的相片 and 遊記稍後先可以登場啦....大家等等啦...... 


3 則留言:

  1. 恭喜哂你 ar,有電腦就可以睇真 d 個世界 la 你就好 la,日日有錢執,我有好多o野想買都冇錢買 ar.等我都努力 d 搵替假先

    回覆刪除
  2. 話時話, 乜你咁易搵到替工既 有冇機會轉長 之前你無哂聲氣, 好擔心你捨我嫁去布吉

    回覆刪除
  3. 懶人: 哈哈.....我都唔知有冇得轉做長工ga....不過我都樂得做替工, 可以 hea 下.....唸住做一排先 ga la...... 喵喵: o甘你就要努力啦.....努力儲$$ ,一起去 happy.....

    回覆刪除