2007年5月25日 星期五

機場........

嘩.....好開心呀.....

我昨日係機場遇到一個人.........係邊個??.......咪就係而家熱爆劇集"溏心風暴"既主角~~~~~~~~~~~~~~~程亮

即刻唔執輸, 攞個相機出來影左好多張相.....haha....佢好好人既, 好多人叫佢影杷簽名都冇托手"爭"....我仲同佢影左張合照, 佢真係超型, 企係佢身邊時, 我個心緊張到 "卜卜跳" 呀.......

係咪好型呢......

友善的為大家簽名.....

搬行李的有趣 look.....

 

haha....見佢係 counter 攪左好耐都未走, 原來佢等緊人攞衫俾佢, 然後"拿拿聲"係地下開喼放好, 跑去入閘....

睇完熱鬧, 我和朋友就係機場間"意粉屋" 食埋dinner 先走.....

haha.....今日真係好開心......

 

 

 


3 則留言:

  1. 扮偶遇............................ 我唔信~ 不過佢確實幾靚仔~~ 得閒去開..... .... 就影多d相黎睇啦~~ 詩華都同我講... 鍾意左佢~ hahahaaaa

    回覆刪除
  2. 追星...追星.... 認喇 我果時同得得地影合照, 真的偶遇喇 因為是追f 小姐而撞到呀

    回覆刪除
  3. haha......朋友.......有d 野心照就算啦......唔使講出口o既.........

    回覆刪除