2007年7月22日 星期日

睇 show......

天氣熱, 人都變得好懶惰....(其實可能只是個藉口....)成個星期冇update 個blog 啦......

在剛過去的兩個週末, 分別睇左兩個截然不同既show....先講講上個星期六, 我去左香港文化中心睇我人生裡的第一次舞台劇~~~由魏綺珊, 唐寧, 陳文剛主演既

爆谷殺人狂

第一次睇舞台劇的感覺很有趣, 一班人係正你面前做戲, 感覺很逼真, 好有感染力....尤其是開槍場面真係好震撼.....真係一次另類既感受........

睇番埸刊既介紹, 原來呢個 "糊塗戲班" 既班主就係我地熟悉既前新聞之花~~~ 魏綺珊, 而戲班亦有很多不同的作品, 令我覺得很吸引, 下次有機會都要再次棒場呢......

散場後, 和主角的合照, 大家認得她是誰嗎......

我第一次睇的舞台劇~~~ 場刊和門票......對我o黎講, 都好有紀念價值ga.....

輪到講講昨晚啦.....我去左紅館睇港姐決賽, 原來現埸睇比在家睇更悶更悶的....這可能是加上坐在半山的關係吧...(凡地坐第27 行呀.....)如果唔係為睇我偶像, 真係請都唔去呀.....

嘩.....坐左成晚, 原本已經好眼訓, 但到左宣佈賽果時, 真係令人精神一振ga....因為賽果實在太出人意表啦.....尤其是宣佈冠軍o個刻, 簡直係全場震撼呀.....仲有是"噓聲" 四起啦.......嚇死人呀......

從半山影既相,你能說出相中人是誰嗎?? haha...... 

 

 

 


4 則留言:

  1. 我都有唸個去睇呢套舞台劇呀..可惜無伴.  因為我幾喜歡端莊o既魏綺珊, 所以想睇睇佢狂野o既一面..

    回覆刪除
  2. 冠軍...未夠徐哂衫核突, 見到佢個咀想車埋去

    回覆刪除
  3. 我都有睇 popcorn,好睇又好笑。

    回覆刪除
  4. Haha..我都有睇宜個舞台劇呀... 早你少少睇左~

    回覆刪除