2007年7月2日 星期一

布吉之旅第二天~~ 哈哈島@4-6-2007

今日是行程的第二日, 是晴朗的一天......

0710 起床, 0745 吃早餐, 0830 集合, 但因有人遲到, 攪到0845 先出發 (這正是跟團最討厭遇到但卻很易遇上的事......)

出發到碼頭乘快艇去哈哈島, 1000 到達 !!  先到海邊游下水 (其實我唔識游水的, 所以係著住救生衣浮水先o岩.....) 海水算幾清, 有好多魚仔, 好好玩.....

出發去哈哈島啦......

在水清沙幼既大海 "暢泳" 一下先.......

餵完魚, 就開始我地既水上活動啦.....

我地玩左"降落傘" 同 "香蕉船"....... 在玩香蕉船時, 在翻船跌落海時, 被坐在我後面的團友一踭批埋來, 個下巴瘀左一大"撻", 痛死我啦.......

玩完就係lunch time la.....呢餐真係超唔掂, 又唔好味, 仲要份量又少, 食都食唔飽......

在 降落傘上的我.....    

玩 香蕉船時, 叫導遊幫我地影相失敗, 只好同呢隻泊係岸上既香蕉船影番張補數啦.....

樂極生悲呀........撞到瘀晒呀......

食完lunch, 飲番個透心涼既 椰青, 正.......

1330 依依不捨地離開哈哈島, 開始下午的無聊 "贊助商" 行程......."射擊場", "SPA 場", "燕窩店" 及 "手信店" 等......再去埋水果街, 買左d 榴槤, 芒果和蓮霧, 不過d 榴槤要上車前食晒, 因唔可以帶上車..........跟住去食又係唔多得既 dinner.....

好多水果呀......

2000 回 hotel, 2030 再次出發, 去睇 sex show, 不過個show 都係不外如是, 冇想像中o甘 sex.....hehee

2250 回hotel , 好眼訓, 沖完涼就訓啦......


2 則留言: