2007年8月3日 星期五

世事如棋~~~~同事.....朋友.....同事....

我真的很懶啊.......我的blog 快要變成雙週記了....... 

今個星期一, 我和兩位朋友(b friend~~Fanny 同埋 e friend~~雪儀)在葵芳飯聚, 我們的關係很有趣......我和她們是不同公司認識的同事而結為好友的.....她們原不相識的, 只是因我的關係而有過幾次活動....總算是朋友.....但有趣的是 fanny 竟在7 月去左雪儀既學校做替工, 她們就成了同事 la......

o甘都未夠"橋", 最巧合的是........我和 fanny 在13 年後的8月1日竟然再次成為同事, 一起在我家附近的一間幼稚園展開新工作........你說是不是真的要說一句~~~~~

世事如棋 呢........

 

星期一飯局的合照......等我 o黎介紹下先, 左的是fanny, 右的就係在我個blog 中新登場既 雪儀 la..

呢間就係我地當晚幫趁既 "金潮小廚", 咪睇佢門面 "up up dup dup " 呀, 係葵芳好出名, 好旺場ga, 店內仲貼滿雜誌既介紹同埋明星合照tim ga....

睇下.....呢d 就係我地既豐富晚餐啦.....四餸一湯, 味道真係好唔錯, 果然名不虛傳......

等我逐樣慢慢介紹下啦....

胡椒豬肚湯~~ 好新鮮, 但好重胡椒味, 對我地 o黎 講就辣左d....另一味係~~ 黃金蝦, 連殼炸的鮮蝦, 加埋咸蛋香......超正.....

西蘭花花枝雞片, 大路貨色, ok 啦.....

豉椒炒蜆~~~夠鑊氣.....掂......

好戲在後頭~~~~ 西檸雞....皮脆肉滑, 檸味香甜.....出乎意料的......正正.....呀....

本週報告完畢.......

 

 


4 則留言:

  1. 食到過黎呢邊.....利害喇.. .. 係葵芳邊度, 我無印象添

    回覆刪除
  2. 係葵芳村附近....NEWAY 對面 LAW.....

    回覆刪除
  3. 飲食文化   也有超現實想像  漸進文化大眾生活



    卡通a圖圖                           短片動感加強 Blog 生活感

    回覆刪除
  4. hello ~ 我都整o左西檸雞喎 ~ 得閒黎睇下丫

    回覆刪除