2007年7月9日 星期一

海逸美食會

我和為食fd 喵喵 唸左幾日, 終於決定在生活易網站以 $ 1699 既價錢買下 "海逸美食會" 既會籍....這張menber card 可以用不同折扣(視乎人數, 兩個人最抵, 半價....)惠顧佢旗下hotel 既餐廳, 最正梗係食buffet 啦.....呢個會籍最最最抵係附送各hotel 既雙人自助餐券各一張....計番已回本ga la....

而我同喵喵 已率先於上週六去都會海逸酒店食dinner buffet....佢地宜家做緊海鮮主題至7月尾, 加埋其他食物, 真係睇到已經開心, 一次根本冇可能試得晒呀......

有mud 好野食, 等我慢慢介紹下啦......首先, 話明係海鮮主題, 梗係先介紹主角啦.....                                   

海鮮菜色: 冷盤: 長脚蟹, 翡翠螺, 大蜆, 大蝦, 青口.....
熱盤: 薑蔥炒蟹, 焗帶子/蟶子, 蠔皇花膠燴貴妃片, 冬荀炒雙蚌, 炸蟹球, 燒白鱔, 豉汁蒸雪花蚌.....
BBQ : 大蝦, 青口, 魷魚....

琳琅滿目既冷盤海鮮....

My favourite~~~ 花膠呀....

其他正野仲有......

很有特色的自制刨冰....

朱古力噴泉....

印度咖哩

高級車仔麵既配料....

Haggen-Dazs icecream~~~我最愛的 mango nad chocolate....

我的精選甜品

haha....我唸庬同喵喵有左呢張卡之後.....o黎緊有排食啦.....實肥死啦......


4 則留言:

  1. 都好多野食bor, 長腳蟹good good la
    查實佢旗下有乜餐廳呢

    回覆刪除
  2. Really Big Dinner!!  The dessert and ice-cream seem very great!!  

    回覆刪除
  3. bondy---> e 排你如何 返工 ? 在家  ? 嘆緊high tea 我這輪塊面都敏感, 苦命

    回覆刪除
  4. 我7, 8 月在我家附近一間學校做代課, 番一至五LAW......

    回覆刪除