2007年7月6日 星期五

Ocean Park

昨日趁住唔使番替工, 約埋朋友 "喵喵" 一齊去癲去玩去Ocean Park.....

在這大熱天時, 作出這個 "創舉", 真是自我的一大挑戰....haha.....

雖然真係熱到溶, 但都真係好好玩....

在熊貓館外先同兩隻假熊貓影番張相.....

第一次係下午四點幾去到, 淨係見到"樂樂" 係度瞓, 其他個幾隻都失左蹤呀.....

臨走前(7:00 pm 關門), 再到熊貓館一轉, 終於見到佢地啦.....

安安係到食緊竹呀.....好cute 呀......

樂樂 同 盈盈 一齊 "late" 係榭後面開餐......食到津津有味.....

食飽飽, 就搵野玩.....搵d竹葉蓋住自己.....

置身於熊貓世界.....

各式各樣的水母, 是我的至愛......

五彩繽紛既水底世界....

考眼力遊戲~~~ 請找出圖中的生物------- "草海龍"

我呢d無胆鬼, 唔夠胆刺激既機動遊戲, 淨係玩左兒童王國呢d....haha...

我最愛的"旋轉木馬"竟然變左 "旋轉熊貓" .....

最唔開心係唸住玩呢個新 game~~ "七彩昇空氣球", 點知排隊排到差唔多到我地時, 竟然因雷暴警告暫停, 直到夠鐘都冇開番, 激死我呀.....

我地由上午十一點玩到七點, 便盡興而回......

***大家想睇更多靚相, 就去相簿 look look la......


1 則留言: