2007年7月2日 星期一

布吉之旅第四天~~~鳥蛋島@6-6-2007

今日超級陽光普照, 我地又要去同陽光玩遊戲啦.....

今日又係free day, 我地自費join左 "鳥蛋島" 遊......

今日係成個行程最好玩既一日, 雖然真係超晒, 攪到 "燒焦" 左.....但能夠在這水很清, 沙又白滑的小島上餵魚魚, 玩浮潛, 睇珊瑚, 仲有海膽tim ar.....真係好開心......

在島上食完lunch (呢餐算最唔錯的).....抖左陣, 再次穿上救生衣去"游水".....在水中寫意地浮浮下......真係好好feel.....

美麗的小島~~~鳥蛋島.....

好多魚呀......, 最衰冇帶防水相機套啦.....如果唔係, 就可以影埋海底既美景啦.......可惜....可惜....

**仲有最開心既事係........在玩浮潛時, 發現有一個團友泳術精湛, 義務負責拉番d 飄左出海但游唔番來既朋友埋艇, 故我地戲稱他為 "救生員"....haha.....佢實在太好人啦, 當我地下午再去游水時, 都特登睇住我地, 見我地飄遠了, 都拉我地番埋岸, 就算自己游完, 臨上岸前都照顧埋我地先....真係要係度再跟他說聲 "THANK YOU" 呢.......

玩到兩點幾, 就懷住興奮既心情回程啦......

番到酒店, 放低d野, 就即刻落去泳池玩水, 不過朋友 "喵喵" 唔去, 淨係落o黎影左d 相, 就番上去, 得我一個游, 玩左半個鐘, 就番上去沖涼換衫.....預備出去睇日落同食自費既晚餐啦.....

酒店泳池嬉水樂......

呢間就係我地住既酒店啦.....

芭東海灘睇日落.....

我呢張日落相係咪好有藝術 feel 呢......

我地既豐富晚餐.....

冬陰公

炸蝦春卷

炒蜆

最出名既~~~飛天通菜


3 則留言:

  1. 唉...最衰係o係鳥蛋島請團友幫我地映果幾張相,團友失信於我地,冇 send 番俾我地 la,搞到我地冇得留記紀念。

    回覆刪除
  2. 咪係....激鬼氣.....

    回覆刪除