2008年2月6日 星期三

鼠年新目標~~

在豬年既最後一日, 心中有幾個願望, 希望可以達成啦.....


首先, 是我的日本(拖左成年啦.....一定要係一週年前完成GA......) 同雲南既遊記, 好好好好希望可以响呢個新年假期內完成......


跟住就係要努力儲$$$$$............因為我想今年實現兩個夢想~~~~~ 搬離家人出去住......仲有就係再來一次日本之旅 ~~~~ 溫泉& 紅葉..........我來也........我最最最愛日本既溫泉, 我要去勻日本既名泉呀...........


希望今年可以願望成真啦........


 


3 則留言:

  1. 祝你鼠年心想事成!!!
    日日行好運!!!

    回覆刪除
  2. Bondy, 恭喜發財!!     祝你事事如意!! 青春常註!!  今年賺多d$$$$!!  
     
     
    [版主回覆02/07/2008 12:02:00]same to you la........ 我做呢行, 點賺都係一樣, 冇得多ga la.....你就唔同 la...... hehe...........

    回覆刪除
  3. E..............翠思好衰GA,笑人打錯字,BONDY.....幫我DELETE O左個番言佢
    [版主回覆02/07/2008 15:28:00]wakakakaka.....
     

    回覆刪除