2008年2月17日 星期日

兩餐都係$2XX~~~ 食唔飽 VS 飽到爆

剛過去的星期四係開工大吉日, 相約朋友 F 吃晚餐, 約好先醒起當日正是情人節, 但對於我倆都是單身貴族的人冇所謂啦......


我地決定去中式餐館開餐, 應該唔會受情人節影響"掛", 最後選定"潮樓".....


點知去到個侍應不停向我地推介一個$398既二人套餐, 見有翅, 有魚, 又有我最愛既"石榴雞", 便ORDER 左啦..... 


頂.....D 野 o黎 啦......就知自己中招啦.......d 野碟碟都係細細碟, 根本就食唔飽, 激鬼氣, 以呢個價錢係呢度食, 食到反肚都得啦.....死蠢呀......






 


跟住今日(昨晚決定既)即興想去金鐘"萬豪"食tea buffet, 便相約朋友c 一起去.....


嘩.......好耐冇來啦.....依然係咁正, 雖然tea 都要$208, 但真係一分$$ 一分貨gei, 超正呀....有幾正, 睇野啦.....


首先經過一條擺滿靚酒既走廊, 好grand 呀.....



各式各樣既美食.....







花膠呀....正...正...正......



仲有鴨舌.....



tea 都有各式魚生, 壽司呀.....








後來發生左一段小插曲, 附近張枱係4:30 (buffet 時間係3:15-5:00), 既時侯, 來左兩個疑似同性戀關係既男子, 佢地高調的晒關係都唔係最精彩, 好戲在後頭, 佢地可能因為驚夠鐘冇得食, 所以一次過攞左好多野食, 擺到張枱都唔夠位, 要waiter 比埋後面張枱佢地擺......我吼佢地出左去, 即刻影左張相, 個waiter 即忍唔住笑, 話有另一張枱都係度影相.....而佢更話未見過如斯場面, 好心咁趕就唔好食啦.......比佢笑死.......



沒有留言:

張貼留言