2008年1月29日 星期二

等了很久~~~張學友(天寒地凍)演唱會

若有一直看我 BLOG 的,也知道去年曾有機會看張學友演唱會,可惜當晚學友病得不能開聲,演唱會要延期舉行。


後來數月後安排好了,便通知我要再抽時間拿票!在極之麻煩和經過多番折騰後,我們終於在上周日(27/01/08)欣賞張學友光年世界巡迴演唱會2008,非常期待!期待是學友的演出,這次演出地點係西九龍中天地 "POP TV ARENA"在圓方對開空地!


開 SHOW 前 ,我和朋友 E 到佐敦食野醫肚.....跟住就用左十幾分鐘行過去......


首先,張門票已經很落本很用心硬膠,好似酒店keycard!不同場有不同的圖案設計!看到這個的戶外演唱會了。


第一次來到西九這裡,也是第一次看露天音樂會,加上寒風刺骨,感覺非常之特別!


當晚天寒地凍,而且在只得一個出入口的會場舉行,每論進場或散場皆是苦事一樁,幸好,張學友的演出總算令我們滿載而歸,大師即是大師!


學友在演唱會準時在七時半開始!當晚唱了好多首本名曲,又唱又巳跳,大家都非常投入,維港在8:00的幻彩詠香江,更成為演唱會對岸的前後呼應!學友又分享天倫及歌唱事業生的心路歷程,很男人、很溫馨!還有雪狼湖cross如果愛的音樂劇。學友唱得懈無可擊!


佢仲播咗當年「十九區業餘歌唱比賽」final,唱緊得獎歌關正傑嘅「大地恩情」時候嘅片,見佢唱到汗流浹背、聲嘶力竭,23年嘅歌唱功力‥‥犀利!


仲有最最最精彩既~~~~~ 6-7 PART 既璀璨煙花.....真係只有戶外SHOW 先有GA......捱凍都抵番晒.......


不過最衷係呢個演唱會係唔比影相, D 食蕉好勁GA....我好辛苦先影到幾張相咋(因為臨尾兩首歌, 大家都好HIGH, 我便成機走到最前.....)




台中放置左一個四十一呎長乘十五呎高, 全亞洲首次作戶外SHOW 用既 LED 超巨螢幕, 而兩旁就有SIZE 細一半的MON......真係好清GA....坐邊都唔驚睇唔到啦..... 


















睇下我著幾多衫......就知有幾凍啦.........雖然著成咁, 但睇緊SHOW 既時候都仲見凍GA......



 


 


 


3 則留言:

  1. 太好啦...有得補睇返 我都好想睇呀!!

    回覆刪除
  2. 嘩,你個位好近啊,D相好正

    回覆刪除
  3. haha......我影到 D 咁前既相....係因為臨尾兩首歌, 大家都好HIGH企晒起身, 我便成機走到台前先昒到咋.....

    回覆刪除