2008年2月8日 星期五

後記@2007 全日本賞櫻,溫泉遊

後記~~~~~~


今次日本之旅, 可算是超額完成!!


從決定這次日本之旅.........到搜集資料........到編定行程........到上網book 酒店........到出機票買 jr pass........到準備物資.........到出發.....再到行程完滿結束.......對我這個自由行初哥來說, 更是感受良多.........


首先, 最最最開心就是要感謝天公造美, 除左响東北個幾日多D 雨水之外, 其餘日子都很不錯, 即使唔係日日陽光普照, 但總算沒有影響行程, 使我地開開心心每一天丫……


第二, 當然要多謝我的兩位好朋友啦..........多得她們對我的信任, 將她們的旅程交給我, 行程上亦互相配合, 令我這個領隊工作順利.........HAHA……(我也很稱職吧!! 做足功課ga…..)


這個旅程, 更令我體會到朋友相處之道~~~ 只記住好的事吧…….即使是更好的朋友, 畢竟是不同性格, 不同生活背景的人, 要在異地相處多日, 絕對不是易事……當然會有意見不合, 拗撬, 不滿的時候……這時, 就是要發揮包容精神的時候了……覺得佢可以改既就同佢講…..冇得改既就算了吧….每人都有缺點(自己更多吧….hehe….), 懂得忘記最重要.......只記住好的, 便大家都開心啦……..


最後, 更要多謝各方網友, 雖然大家互不相識, 但當有問題post 出來時, 都會有很多熱心人幫忙, 這使我好感激, 更慨嘆互聯網的偉大, 不但使我們能知天下事, 更能足不出戶而獲得大量資料….使我這次旅程能順利完成….


最最最後…….以我這個對日文又盲(唔識睇), 又聾(唔識聽), 又啞(唔識講)的人……能完成今次創舉……真的是無憾了……..


4 則留言:

  1. 絕對認同!!   朋友相處之道, 互相包容是很重要.  同樣地, 不要計較都是非常重要的.  希望大家都可以 做到啦!
    [版主回覆02/08/2008 17:02:00]係呀....係呀.......雖然有時知易行難.......
    但大家一起努力吧......

    回覆刪除
  2. 我想請教你呀,4月天氣凍唔凍??需要著厚褸嗎?
    另外,兩個人去5天(其實得4天,因第5天早機返hk)大阪等地呀...應該帶幾多yen好呢(不計機票+酒店)??
    [版主回覆03/17/2008 22:42:00]首先, 多謝你的到訪....
    天氣既野, 真係好難講......我上年去的時候, 東京的天氣, 4月仲凍過3月呀.....所以穩陣起見, 我覺得帶定件褸好D....
    講到使費...好個人ga wor......如果問我意見, 我唸如唔係瘋狂shopping 的話, 兩個人60000 yen 都夠既...(如買貴野可以look 卡, 因而家yen 貴, 費事使淨唔抵.....)

    回覆刪除
  3. bondy,
    你知唔知大阪,京都邊度既櫻花比較遲開呀?我見櫻花情報好多地方都開始開花呢..我4月11先去,實已經謝哂la~~慘.....laaaa!!
    [版主回覆03/30/2008 20:50:00]哈哈....你個問題好深喎......
    係啦....我都見開花情報, 今年早開呀.....
    我都唔係好熟d 地方咋....都係借本賞櫻書, 跟住去咋....
    你試下睇以下網頁, 到時睇下邊到未落花, 再去啦....
    http://season.biglobe.ne.jp/sakura/spot/49763.html

    回覆刪除
  4. 樓主,你好!你眞的很厲害,三十二天的行程,這麽圓滿。我跟着你的行程在21/3-31/3到東京、京都、和歌山、紀伊勝浦、白濱,眞的很好玩,而且很走運的是看到了京都醍醐寺和東京新宿御宛的櫻花滿開。我衹去了十一天,就被編行程累得夠嗆。三十二天的行程,眞是佩服你!
    [版主回覆04/06/2008 12:03:00]多謝你的讚賞, 能夠幫到大家, 也是我的榮幸....
    恭喜你有個愉快難忘的旅程.....
    那你都要快把你的遊記上載....跟大家分享....分享啦......

    回覆刪除