2008年2月8日 星期五

回家日@18-4-2007

418(水矅日)      池袋~~~ 成田機場~~~ 香港


今日係行程既最後一日啦…….真係好好好唔捨得走呀……..快樂不知時日過既意義今次真係有好深既體會呀……


來往過無數次既 JR 池袋駅東口通道......



今日既行程都好輕鬆, 上午去Sunshine City 行下……





餃子街







Ice-creamCity






臨尾見到間Anna Sui 專門店, 因為已經冇mud , 所以淨係買左對絲襪咋……行完, 夠鐘食lunch, 本來唸住去番第一晚食個間sabu sabu 牛肉放題, 來個首尾呼應(而且lunch 仲平d tim….), 點知有好多人等位, 等得o黎就驚趕唔切搭已經買左飛既Narita Express(1330), 惟有放棄啦……


係附近搵間台灣料理放題, 係一對台灣夫婦開的, 佢地仲同我地寒暄一番…..至於味道就一舨啦……



食飽就要番酒店開始我地浩大既工程~~~~ 搬行李走啦…….



幾經辛苦, 又兜路入百貨公司搭lift, 又搬樓梯……終於搬到去月台啦……



坐上價值3110yen Narita Express, 舒舒服服去機場啦……




來到機場, 將身上有既yen 散埋佢…….買左幾盒朱古力糯米磁, 同埋好多人話平& 朋友託我買既雨傘…….…….…….財散人安落lu…..


行完去check in la…….大事發生啦…..我同團員F 一齊check in , 磅行李, o……超重…….要打開個喼執咁d野出來……都係超重, 我地 “ngai” 左個職員一陣, 終於比過…..但另一個問題出現la…..比另一個八婆空姐見到我地下個堆唸住hand carry 既行李…..就同我講每人只可帶一件hand carry, 要我選一件帶上機, 其他個d 一係post 番香港, 一係比over load charge~~ 2000yen 1 kg……佢都short ga….咁貴點寄呀…….正當唔知點算好之際, 突然比我唸到……....叫同機既香港人幫我地寄埋倉……於是我同團員F 就分頭搵D 攞住少d 行李既人幫啦……好彩, 幾經辛苦, 終於都有人肯幫我地(d 人都好猶豫ga, 驚我地唔知要佢寄mud ar ma……)….連個裝滿野食既agnus b 紙袋都照寄, d 工作人員仲好心幫我封條牛皮膠紙, 攪到我擔心左成程機, d 野食會碎晒……


飛機準時起飛……….再見啦…….日本


……又好好彩喎……d 野食無驚無險番到來喎………


JAPAN..........I will be back sooooooon…………..


*** 各方好友.......唔好意思, 因為今日既遊記唔係當日寫既(一番到香港, 就懶過鬼...),而係今時今日先靠記憶寫番, 所以D 時間同使費已無法記起.....請見諒.......


4 則留言:

  1.  好了不起呀 !!
    咁你下次會 plan 去邊呀 ??
    [版主回覆02/26/2008 20:36:00]THANK YOU 先....
    而家唸緊今年十月去睇紅葉同浸溫泉, 地點會係北海道, 東北再加D 溫泉勝地, 希望去3WEEKS 以上, 不過都要睇我同個FD 儲$$ 情況先.....

    回覆刪除
  2. 好羨慕呀!!!! 好羨慕呀!!!! D相好正!!!!! 請問您D大件行李擺o向邊呀??? 我都計畫緊11月睇紅葉呀!!!
    [版主回覆03/05/2008 19:26:00]多謝賞面先.....我D 大件行李都係KEEP 係酒店的, 所以如果我去D 溫泉區前後都僣住同一間酒店, 方便KEEP 野....

    回覆刪除
  3. Hi Bondy,
    欣賞完妳的all tour notes-very & extremely羨慕呀!! why u have so long AL ga what job of u arh? can introduce to me na-just a joke na!!
    "十月去睇紅葉同浸溫泉, 地點會係北海道, 東北再加D 溫泉勝地, 希望去3WEEKS 以上"-好想join w/u arh due to sometimes it is very difficult to join w/friends due to the reason of not enough $, time not match, target not match, no more AL or boss cannot放人na-總之many reason na!!
    if I can, my email is chizukeki@yahoo.com.hk
     

    回覆刪除
  4. 我哋都試過Overload嘅問題,最後一人三大件handcarry上機,一樣OK,無人理~~~

    回覆刪除