2007年8月26日 星期日

DY's Birthday Gathering

8月29日是好友DY 既生日, 我地選在昨日慶祝, 節目係先到 "都會海逸酒店" 食 TEA BUFFET.....一貫的YUMMY 呀.....

中間 o個位就係今次既主角, 係我個blog 新登場既D fd la..我仲帶埋CANDLE, 幫佢砌左個生日蛋糕ga..

我地食完野, 就去左UA 黃埔睇戲~~~"o黎多件衰鬼上帝", 嘩.....間戲院d 位真係超窄呀, 冇下次.....而套戲都唔錯, 幾輕鬆攪笑, 只是略嫌劇情簡單左d......

嗱....嗱....嗱......真係有冇見過咁窄既戲院chair 呀?????

睇完戲, 我地落左旺角行街街.....行過"潮流特區", 比我用超特價~~~50大元買左個靚靚攬枕, 仲同我張新既 "母明"床單好襯 tim ga...

靚靚攬枕~~~大特寫.......

行程豐富, 輕鬆愉快的一天至此結束啦.......

 


3 則留言:

  1. Haha...我都去過黃埔UA睇戲, 但果時又唔覺d 位窄wor...  

    回覆刪除
  2. Wowo..your 攬枕 really perfectly matches with "母明"床單!!

    回覆刪除
  3. haha..你咁有「誠意」 ar?特登映戲院個窄位?

    回覆刪除