2007年8月22日 星期三

深圳造型照

早前喵喵fd 一時興起, 講起番深圳影相, 我更拿出7, 8 年前的舊作出來分享, 令她更蠢蠢欲動, 最後終於在剛過去的週日成行.......

當日在12:30 在大學站集合出發......先在羅湖城兜圈, 等人兜生意....行左兩間, 選左間門面光鮮, 大d既舖頭.....

原本個plan 係$150 著4 款衫連化妝set 頭, 選6 張晒3R & 4R, 加一張8R &2R....

但最後因覺得好多相都好喜歡, 所以join 左$498 連12張相既相簿, 一個水晶相架, 另可選22 款相 燒落CD.....大家o黎睇下我d 靚靚相啦......

我最滿意既"長今" look.....係咪好cutie 呢.......

其餘的三個造型.....都好靚ga.....

想睇更多靚相, 去相簿睇啦.......

我地影完相就去左"小肥羊" 打邊爐, 真係平, 靚, 正........

 


2 則留言:

  1. I like your "長今" look among all~  Did Cat also choose this look?

    回覆刪除
  2. 翠思,我冇揀長今LOOK AR,我揀O左婚紗、晚裝 x 2、旗袍

    回覆刪除