2007年8月12日 星期日

My new job

由8月1日開始做的新工, 轉眼間又十日啦......

久違了的工作岡位..... 佈置課室.....寫教案.....仲有教書(仲要係我從未獨挑擔正既高班....) ha.......真令hea 左幾年既我好緊張呀.......

先講講佈置吧.....這正是畫畫唔靚又冇創意的我既弱項......不過好彩, 我勝在有同行好朋友同$$ (自己幻想下就當真

) .......先call 朋友急救, 施捨左d 壁報公仔, 再跟住就係用僅有的$$去買d 現成公仔來佈置啦......haha.....大懶人呀.......

仲有其他的工作, 就惟有見機行事, 慢慢適應啦......

***呀....好開心呀.......在這裡, 撞番一個舊同事(只係共事過二十日咋, 都要幾番記憶先認得番ga), 呢個世界真係細, o甘都會撞到, 佢仲經常提點我呢度既獨特文化, 仲幫左我唔少tim......真係要在此說聲~~~Thanks a lot......

SO......我真係好慶幸搵到呢份工, 有識左十幾年既好友......相識既校長......偶遇既舊同事.......仲有........最.....最.....最........緊要既係.............唔多既工作量......HAHA.......

俾大家睇下我努力SET UP 既課室啦........睇野啦......

課室全景 1 ~~~~從正門望入去......

課室全景 2~~~~從另一個門口望番過o黎.......

係大陸買既吊飾....

呢幾塊壁報上既公仔就係好友eva 送贈ga la....thanks again...(再加埋d 買番o黎既, 就攪掂啦...haha)

呢塊呢.....就係由重遇既舊同事捐比我ga la.....hehe......

黑板下的晴雨表

呢個係用屋企d舊貨整的......

 

 


2 則留言: