2007年9月2日 星期日

晴天霹靂 (超級的).........

我原本買左今晚既張學友演唱會飛, 我等睇呢個演唱會等左好耐GA LA......真係期待已久......點知........

今晚7:45 到達紅館, 在 BLUE GATE 外排隊等入埸, 等了又等, 都未入得, 正當等得不耐煩時, 廣播器響起~~~~~~~~ "由於藝人張學友身體不適, 演唱會將會取消, 請保留門票, 主辦單位將儘快作出安排, 詳情請電......"

這刻, 大家都呆住了.....係咪gag o黎ga, 大家都希望只係笑話一則......但係........

只好懷著極度失落的心情回家.......

最慘最邪係......我本來另外買左8月22日既飛睇, 但因為唔得閒睇, 所以讓左比人......woooooooo.......

 

另外, 更擔心的是學友的身體, 唔舒服加上取消演唱會的重大打擊, 真怕他受不了.......唉....

好down 呀.......欲哭無淚呀.......我要睇張學友呀.........


3 則留言:

  1. So Sorry arrrr...幫你買果張飛但你睇唔到... 不過我比左錢一路都拎唔到飛呀... 宜家等個friend退返錢比我~~ 我都無得睇~嗚嗚

    回覆刪除
  2. 唔緊要啦.....整定GA LA......

    回覆刪除
  3. bondy, 呢排你好忙吖

    回覆刪除