2008年1月14日 星期一

星期五, 六, 日......

在剛過去的五, 六, 日非常充實.........


星期五~~~~南記飯店


星期五因下午份工唔使番, 便係幼稚園慢條斯理, 執埋D 野, 行來行去都唔走, B FD 突然叫我等埋佢, 一齊出去DINNER, 都好丫....便上網睇下有mud 好食.....最後決定去九龍城食, 因平時出街好少會到呢個美食之地, 而我地係公司出發亦算近, 就咁決定啦....南記飯店~~~ 好好味呀......


又係成枱餸啦.....hehe.....


招牌菜~~~ 鹹雞併鵝片


my 飛佛~~~ 豉油王鵝腸


蝦蟹雙棗



方魚蠔仔粥



海鮮炒手打麵線


星期六


參觀消防局


今日同班學生去參觀順利消防局, 哈哈, 今次係我第一次參觀消防局咋.....教左咁多年書都多數教細仔, 冇機會去參觀ga, 今次終於有機會la......真興奮.......







呢個係為我地個組介紹既"強哥", (因為聽到人地叫佢, 所以知佢個名, haha....),佢介紹得好好, 風趣幽默.....我班靚妹仲話佢靚仔 tim wor......



佢仲為我地示範特別動作 tim ar.....




下午放左工就同網友~~~ 懶人去左"皇家太平洋酒店"食 tea buffet, 都唔錯, 食完行左陣, 又去左 lcx 飲野吹水.....渡過了輕鬆的週末.....


星期日~~~~ bbq & 打麻雀


星期日去左沙田田心村朋友G 屋企開枱兼 BBQ, 雖然輸左(三十幾蚊咁多啦.....), 不過都玩得好HAPPY......


 





朋友G 屋企有兩隻狗狗GA..........一個怕狗的我既大突破, 同佢地影相, 仲同佢地獨處一室 TIM AR(佢地出晒去買野既時候).....


哈哈.....係我個BLOG 第一次出埸既動物~~~~小狗~~~~ COCO & MICKEY 兩母子.....





玩到成凌晨一點先CALL 的走, 攪到今朝好死攰....哈哈, 不過好開心.......


沒有留言:

張貼留言