2007年11月14日 星期三

攪掂晒啦.......

之前託朋友買演唱會飛, (我好好好想睇既劉華同埋朋友超超超想睇既Aaron....) 但因朋友比奸人出賣....d 飛泡湯了.....


攪到呢個星期我同另一個fd 要分頭上網搵飛, 佢搵andy, 我搵 aaron.....終於大家都係昨晚攪掂......仲要係用原價就買到啦......aaron 仲要係對控制台旽第8行tim ar.....so happy......而劉華就第10行......終於攪掂晒....有覺好訓啦.....


 


4 則留言:

  1. 真係唔好意思啦攪到你咁頻撲...........I'm so SORRY that !! 點解劉華你又要買過既??? 你個friend上次唔係去排隊買左啦咩??

    回覆刪除
  2. 張 婷 ,
    唔緊要啦......你都唔想ga.....
    劉華個度, 因我和fd 都強烈想睇$480, 所以咪試下撲唔撲到 law.....

    回覆刪除
  3. bondy, 你係BK 留PM 講, 幾時搵過我呢?
    [版主回覆11/19/2007 22:42:00]想同你傾下......跟你學下影相 ma.....

    回覆刪除