2007年11月23日 星期五

林峯的首張個人專輯~~~~ 面世啦........

林峯的首張個人專輯今日面世啦........


他是我其中一個喜歡的artist.....梗係要支持啦......


收到風, 佢今日會係銅鑼灣某唱片舖親自賣碟給fans.....我一定要捧場啦....


整個 function......安排得好差, 好似係fan club 自己攪的活動般兒戲.....得個亂字....唉....竟然賣左唔夠廿個人...就宣佈碟已經賣晒.....只有poster 派......


不過講番我地...... 都算好好彩, 一去到冇耐, 呀峯就到....仲比我好近影左d 相.....跟住到我地入去攞poster 時, 本來已經賣晒既碟.....突然話仲有5隻......我同妹妹即刻衝埋去啦.....好開心, 終於從呀峯手上接過佢既新碟啦......


林峯的首張個人專輯......



靚靚 poster



準時1805 到達的林峯.....


三款不同既封面.....


活動未開始, 先來接受訪問


呀峯誠意的送上 poster....


親手為大家入cd.....


1925 活動結束了.....呀峯走 la......


 


 


1 則留言:

  1. 真係行到好近喎 , 第日你換機後扮到 記者
    [版主回覆11/27/2007 23:20:00]好提議喎.....

    回覆刪除