2007年11月4日 星期日

大閘蟹

到左秋天, 又係吃蟹既日子啦.....


一路已心思思想去食ga la......便上網睇下有邊度正, 終於昨晚一行四人, 去左美麗華"東海"開餐.....


東海既套餐係有兩隻蟹的, 因我地都覺得拆蟹費時, 而且又覺蟹粉正d, 所以便點左兩個set, 再加d 蟹粉菜色 share.......


嘩.......我地7:00 點菜, 足足等左半個鐘都mud 都未上, 催促下, 先來個 佛跳牆 & 蟹粉小籠包, 食完又係等, 20多分鐘後, 忍不住再催佢, 就話係要上完蟹, 食完先上其他野, 但我地實在太肚餓啦, 咪叫佢上左其他野先law.....點知轉頭就上蟹, 跟住仲一窩蜂上晒全部"送", 攪到枱都放唔落, 食又食唔切, 話佢仲怪係我要上其他菜.........頂.......我話上啫, 冇話一次過上晒呀.....激鬼氣....


講番食物, d 蟹真係唔錯, 好多膏, 而其他set 入面既"送"都唔錯, 特別係個"蝦皮手打烏冬", 雖然浸左好耐, 依然彈牙, 個湯底仲好鮮甜tim.....


而其他蟹粉菜色, 真係好一般, 下次有機會再去的話, 都係食set 正d......


食飽埋單走人, 出到門口, 先醒起唔記得食個甜品~~ 薑茶湯圓, 頂........d 侍應又唔出聲喎.......算....下次都唔會再幫襯呢間呀......



我地就係點左兩份呢個set, 再加下面既5,8,9 號小菜啦........


有趣的碟.....



上菜 la......



上到成枱"送", 攪到要將兩碟倒埋一碟.....


食完, 去左"甜蜜蜜" 食甜品, 我點左"香蕉船" 來懷舊一下......


  


沒有留言:

張貼留言