2007年9月26日 星期三

和歌山@1-4-2007

4月1日 (日矅日)  多雲  有雨(晚上回到大阪)    紀伊勝浦~~ 和歌山~~~新大阪 (宿: 新大阪東橫INN)


今天0640起來, 梳洗後再去浸忘歸洞溫泉, 日光下的太平洋又是另一番景象!!浸完吃自助早餐................正!! 跟著返房執拾, 再搭0900在浦島酒店上船的紀之松島觀光船.......




 


 


 



 

0955落船, 在碼頭邊的魚市場行O左一陣, 很細但都有特色.........


返車站浸下足湯, 準備搭0949的JR去和歌山......


紀伊勝浦 (JR 特急)~~~ 和歌山 (1049-1346)


足足搭了三小時車才到, 頭都有D暈........係車站鎖好行李後就出發。


第一站去和歌山城


嘩...........滿開的櫻花呀! 目下一片粉紅花海, 第一次被櫻花感動啊!! 公園內遊人如鯽, 又有很多攤檔, 經常在卡通片內看到的祭會熱鬧, 終於第一次親身感受, 開心的感覺難以形容!!


興奮完後, 原要趕往下一景點, 但都是敵不過小食的引誘......買左D 章魚燒, 在櫻花樹下來一個小小的TEA TIME.......


和歌山城外




入城啦.....



 


 


 



城前公園.....


 


 


 


 


 


 



下一站~~~ 紀三井寺



因為在和歌山城前搭錯車, 去左和歌山市駅, 便只好由這裡出發搭巴士, 但途中很塞車, 搭左足足五十分鐘先到.........來到紀山井寺又是一陣的感動,又是滿開的粉紅花海......


來到 紀三寺 既山腳啦......




沿路已經有好多櫻花啦.....真不愧當選為 "櫻之百名所".....


來到啦.......


 


 


 


 


 



從高山往下望.......




回程時發現附近有JR車站, 決定搭此離開, 一來免塞車, 二來有PASS梗係搭得唔好'side'.....hehe......因為巴士費都好貴ga!(來程搭o左390yen)


在 紀三井寺 駅的月台望上去......山頭遍佈粉紅花海......美嗎??




約1810回到和歌山駅, 決定先在此dinner.......因下午經過時見到好多食店都幾抵, 最後食o左天婦羅定食, 雖然是平價的set dinner, 食完因火車未夠鐘, 便在附近行一會.......


和歌山 (JR 特急)~~~ 新大阪 (1947-240)


 

2050返到酒店新大阪東橫inn, 放底o野就立即去享用無料上網, 並整理o下d相.....因帶來的5 GB sd card 所餘無幾, 所以要save d 落手指, 好彩在所準備咋! 2220回房沖涼執o野(唉...因明天book唔到twin room, 所以連住五日都要轉一晚房), 寫埋日記plan埋聽日行程, 2400 sleep......


是日支出:


東橫INN Twin room: 4305


紀之松島遊船: 1500


locker: 150


和歌山市內巴士: 820


tea 小食: 500


Dinner: 840


Totel: 8115


 


 

沒有留言:

張貼留言