2007年6月27日 星期三

My Happy Birthday




今日又老一歲啦....HAHA.......下午率先收到一個好消息~~~有朋友介紹我去紅磡 "保良" 替三日工, 最開心係星期六都有得做....HEHE......


今日既慶祝活動就係和兩個好朋友食"鮑魚,魚翅" 晚餐, 非常正, SO HAPPY.....


與我慶生晨的兩位好友...喵喵 (前),她是第一年同我吃生日飯的, 真係好開心在我的好友名單內加入了這個同我一樣愛玩愛吃又o岩KEY 的成員..另一位就是多年好友~~~ Tracy (後),很開心和她們渡過了愉快的一晚..



我們的美味菜單.....     



開放式廚正房


 


特色的裝修



 


6 則留言:

  1. Oh.....today is your birthday !! happy birthday happy birthday happy birthday to you arrrrr~ hope you'll find a good jobbbb as soon as possible la!!  

    回覆刪除
  2. ha......我係你明乎其實o既 C friend o黎ga ma

    回覆刪除
  3. Haha...歡迎新成員'C Friend'!!  Bondy,再次祝你生日快樂!! 財色兼收!! 哈哈!!~ From...'A Friend'

    回覆刪除
  4. good  luck  u   goole Video>>>     上/  哈尼人音符                                     下/ 哈尼人 音符She sang as

    回覆刪除
  5. wa....我突然記起,舊年我都有同你慶祝你o既生日 ga wow,不過就唔係正日。我同B friend 同o左你去唱 k ga.so.......我今年唔算第一年同你食生日飯

    回覆刪除