2010年7月17日 星期六

Toy Story 3~~

今日和朋友C 去了看萬眾期待的"反斗奇兵 3"...套戲真係幕幕精彩..真的超好睇~~加上再次用張衛健同劉青雲感覺親切d同會投入d....


其實 Toy Story 是我的最愛卡通之一, 三集都好好睇,可以令人好投入, 係忘我既投入。頭兩集我都有買DVD...翻"煲"了多次呢~~


真係要再一 讚 Toys Story 3,初頭一開始好緊張, 之後就好 touching真係睇到我好感動,尤其最尾安仔送d 玩具比妹妹個 part, 超感動....令我流淚呢~~


我去了淘大的影藝戲院看2D 版本....一來平很多....二來我真的不喜歡看3D 呢~~






反斗奇兵3 (粵語版)簡介:
故事來到第三集,小主人安迪經已步進大學階段,離家上學。與此同時,胡迪、巴斯光年、三眼仔及薯蛋頭先生等一班玩具同志們則慘被冷落,被捐贈到日間托謢中心。究竟他們可否克服重重困難,再次返回小主人身邊?胡迪和巴斯光年,老友聚首,今番又會有甚麼奇遇?史上最大規模的玩具『難民潮』馬上展開!







今集多了很多新朋友~~








親切的舊老友記~~









其中感動的一幕....



真的要再說一次....好好好好睇的電影~~


沒有留言:

張貼留言