2010年7月14日 星期三

學生放暑假了~~

今天~~7月14日是今個學年的最後一個上學日....一年時間轉眼便過去了....對著這班學生,不期然有一份不捨之情....


其實當了老師都不少個年頭了,我很少會對一班學生咁不捨的...但今年的下午班,真的令我有這份感覺........


後排右一的就是我今年的最愛~~ 同事們都說她像我的女兒~~~~ 大大聲+ 有點粗魯...hehe...




很攪笑的男孩~~ 花名"baby bean",即是彈來彈去咁解...他還最愛扮"M.J."跳舞~~



上午班~~ 乖 D...但冇咁可愛~~




合作兩年了的 partner~~ 她對我最依依不捨呢~~ 



隨著學生的暑假開始,我返多10日工,便正式離開這間學校了~~ 心情真的有點忐忑呢~~


8 則留言:

  1. 邊個係右一?  睇唔明....
    [版主回覆07/17/2010 00:11:00]哈哈....應該係後排右一先啱~~

    回覆刪除
  2. 哈哈~~~最鍾意睇你班K2B在午會做運動, 尤其果幾個女仔係度做<fit 3下, 再 fit 3下>, 扭晒pet, 超好笑~~~
    冇左你, 少了很多吃好野的機會, 咁......可能會減到肥wor~~~
    [版主回覆07/17/2010 22:17:00]哈哈...佢地真係好攪笑...我就係鐘意佢地充滿生氣既感覺~~
    講到食好野...隨傳隨到啦~~

    回覆刪除
  3. 天下事豈能盡如人意,盡其在我隨遇而安 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  4. 心存感謝,多品嚐別人的好,就會更快樂 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  5. Oh! 原 來 您是 位 老師!
    所以思路清晰, 文筆优美暢 順 .
    我真是幸運, 可以閱讀 您的博客, 謝謝!

    回覆刪除
  6. 粉用心ㄉ部落!支持你! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  7. 使人相信你,不在於言詞的巧辯,而是在於行為的實踐
    視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊

    回覆刪除