2008年3月14日 星期五

板長壽司

昨日終於停課了.......下午份 part time 不用上班, 很開心......


而上午的, 當然要番啦.....還要番足咁多日, 咁多個鐘 tim 呀......


下午在公司百無聊賴之際, b fd 突然說好想食壽司, 邀我一起晚餐.....好啦....一於去開左冇耐, 而我都好想去既~~~ 淘大"板長壽司"啦......


嘩.....真係好正呀.......我同 b fd 都覺得係我地响香港食過最正既壽司呀......


我地再次發揮我地既大食精神......食左$4xx.....(隔離枱對情侶, 都係食左$2xx 咋..


我地既大食記錄......






仲有好多正正壽司呀.......





食完四圍行下.....


係德福見到好靚既 decoration....



大家突然都好想買書, 我地就去左mega box 既大眾度 look look....


我買左兩本, 本旅遊書仲有85折 tim ar.....好 happy....



行完書店, 就去左"深井發記"食糖水......d 榴槤糯米卷真係好好味.....



來個大特寫先......



食完就回家啦.....今晚真係超滿足啊........


沒有留言:

張貼留言