2007年12月30日 星期日

劉德華演唱會2007

昨晚終於同朋友 J 去睇左期待已久既劉華演唱會....真係好開心.....上次 concert 因所托非人, 所以睇唔到, 故今次真係特別興奮.....

 不過今次美中不足既地方有二......首先, 我地坐第10行, 原來握唔到手ga....佢地由第9行開始攔左唔比落, 真係唔公平, 大家都係比$480 啫......哼.....

第二, 而且係最攪笑既係.......我同朋友張飛係唔連位 gei (同一行但隔幾個), 本來唸住去到試下叫人移幾個位, 點知......去到先發現.........我地兩個位係隔左走廊gei.....唉....真係搵鬼調咩.......算啦.....唯有分開睇啦.......

首先, 係尖咀椰林越南菜館dinner 先.....





預備開show 啦.....















































































呢幾張特別靚既, 係人地影既.....坐前d 真係唔同d ga......













1 則留言:

  1. 我都有睇劉華演唱會!真係好正...我都影左啲相
    [版主回覆12/30/2007 23:50:00]你d 相好清喎....可否分享下呀??send 比我可以嗎?
    my email: bondyyiu627@yahoo.com.hk

    回覆刪除