2007年10月17日 星期三

"兄弟" 首映@16-10-2007

昨晚去左銅鑼灣戲院睇"兄弟" 首映, VERY HAPPY......


朋友寄"道地" 招紙, 抽中左兩張首映飛, 不過我地三個人都想去......


最後決定照去, 到時先睇情況點入去.....


我約7:15pm 去到......先到戲院視察下, 跟住坐低(別府麵館)等朋友 TRACY 一起晚餐....


8:35 另一個fd 都到左, 就一齊出去搵個好位等啦......行到埋去已經聽到一陣尖叫聲......嘩......原來劉華已經 o黎左, 係裡面訪問.....好心急呀.......儀式準時9:00 開始, 演員逐一出場......my 飛佛~~~~Andy lau.......仲有型到爆既~~~~三哥.......超開心......忙於舉機影相, 要避開前面一大堆的人頭, 真係舉到手軟......


儀式完左.....就到左我地要發揮久疏左既fans 本色~~~~~面皮厚.....haha.......三個人揸住兩張飛.......照入........我地準備入場時, 見個女人一個人揸住幾張飛, 我便一馬當先, 跟住佢後面, 兩個fd 就攞自己飛入........得左......


上到去, 我地一於唔入場住, 企係到等.....睇下有邊個可以影相相......


首先見到 泳兒, 見無聊, 就同佢影左張合照.....等多一陣, 就見到我都幾like 既錢嘉樂.....好 surprise......再等多一陣......嘩.....三哥呀......興奮到.......即刻排隊影相......好型....不過有d 老.....


重頭戲~~~~~~ 梗係劉華啦.......多人圍住既佢終於上o黎啦......一路跟住佢.....跟跟下.....仲跟埋佢入1院 (我地既飛係2院......hehe....) , 真係開心到爆......


成晚就係.....一路睇戲, 一路擰轉頭.......


睇到完埸, 即刻走埋去華仔既位前, 仲同佢握到手tim ar.......圍住佢一齊離開戲院.....


就是這樣渡過了既愉快又興奮既一晚啦......



3 則留言:

  1. 點解唔同黃日華合照AR???佢都好型AR,好鬼鍾意睇佢以前做戲GA!

    回覆刪除
  2. 又見到靚仔, 開心爆

    回覆刪除
  3. 果晚我就係擰來擰去,攪到第二日條頸有D痛添呀~!!

    回覆刪除