2007年10月24日 星期三

盤龍峽之旅 1@19/10/2007

在剛過去的重陽節, 利用短短的三日假期, 來了一個 short trip, 參加左個 "盤龍峽三天團"......


其實自從睇過今年港姐到盤龍峽拍外景, 已經被這裡的風景吸引.......


等左咁耐, 終於成行啦.....


9月19日晨早出發........


第一天行程:


早上7:30船往順德,2小時車程往午餐,2小時車程往金林水鄉。金林水鄉行了約2小時,沿途風景都唔錯, 水車群都好有特色, 讓我影左好多靚相.....(因呢期愛上影相, mud 鬼都影一餐)........行完後.......因為跟團, 導遊請我們吃豆腐花和帶了我們去買花生之類的手信。


之後2小時車程往盤龍峽, 住山上的桃花寨林海木屋, 是最新的木屋群.....因之前上網睇過d 人過呢度d 住宿差, 開頭都有d 擔心, 但當入到屋後, 真係好驚喜.....是一廳兩房的獨立屋, 我地4大兩小啱啱好一間屋~~~~ 超正.....


放低行李後, 就去食晚餐, 晚餐後有晚會表演, 我地沒有太大興趣,便回木屋睇電視....休息。


出發啦......



金林水鄉.....




小蜜蜂也來食豆腐花呀........


呢間就係我地住既 "桃花寨林海木屋", 好有山林feel ga......


一入門口既大廳


我地間靚房



屋頂都好有 feel ga.......


第二朝拉開窗簾, 幾有山林 feel.........


 


 


5 則留言:

  1. 景色都好令bor, 你幾時換單反吖, 我想 買多支鏡

    回覆刪除
  2. 睇落 「盤龍峽」 都幾O岩我和未婚妻去喎。又不用搭飛機,花費又不會太昂貴,都幾符合我的要求,兼且不用請太長假便可以去添,又可以讓我影餐飽。
    請問仲有無其他「盤龍峽」的靚相可供欣賞呢?

    回覆刪除
  3. Roger,
    謝謝你的欣賞!!
    係呀, 如果喜歡影相既話, 真係會謀殺你好多菲林GA.........有興趣的話, 請到BLOG 內的相簿慢慢睇啦......

    回覆刪除