2013年10月5日 星期六

艱巨的搬家工程.....

決定搬家來blogger 後,遲遲也未有在yahoo blog 按下備份的勇氣.....就是因為怕麻煩.....
但即使再怕....都還是要踏出這步的吧......

終於.....在9月28日.....我按制了...........再見了....yahoo blog.....

而yahoo 很快已完成了打包工作......
但隨之而來的.....便是艱巨的搬家工作了.........

首先,是要將yahoo 幫我打包的40個壓縮檔解壓.......攪了成晚......


之後......更艱巨的還在後頭......
就是要把三萬多張相片up 到google 雲端硬碟......


一開始,我是原相upload 的.....攪了一日一夜....發現原來要resize d 相才可以的....於是...我便還原基本步.....deleted 晒d相....然後用了數小時,把三萬幾張相resize.....再用了一日一夜up 相.....

但up 到二萬六千幾張相, 突然hang 機.......即係有成五千張up 唔到....而我當時亦選擇放棄了.....
d blog 出到幾多張相就幾多了.....

而到了匯入網誌時.....不知為何,我在家開notepad 改相名時.....試了多次都replace 不成功....最後要把file save 回公司攪.....才終告完成....

但後來又發現......我明明全部相一起resize的, 但...搬了來blogger 後.....有d仍然超大張.....唉....我都唔理了....得閒先再攪....

正是因為搬家過程流失了不小相片,所以我都在yahoo blog 申請了輕鬆搬家.....在隨意窩多開了一個blog....好讓我的舊blog 可完整地保留.....

所以如果各位,,想睇返我的舊blog,可到
---->http://blog.xuite.net/bondyyiu627/hkblog

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 係....真係好煩.....斷斷續續攪左成個星期........

      刪除
  2. upload完相後,我都有好多相唔見左,另外又有好多相爛左,唔理喇,得閒先執返。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉....我都已經決定放棄....
      惟有用隨意窩來keep 返d心血喇......

      刪除
  3. 路人甲 : 關於搬家後嘅相片整理,大家可以唔駛心急。只要系已經滙入咗Blogspot,同相片放咗喺GoogleDrive雲端硬碟 ~方法系1.打開keep住嘅YB備份[images]資料夾,仔细做一次resize,存檔備用。2.上網路上嘅GoogleDrive雲端硬碟,下載PC版雲端硬碟到自己電腦,下載成功後喺自己電腦打開雲端硬碟,你會見到自己電腦會同網路上嘅雲端硬碟同步,等同步完成,將步驟1做好resize嘅相片,拉入自己電腦嘅雲端硬碟內[images]資料夾(如果你無改過名),等同步完成。3.入Blogspot睇吓YB搬嚟嘅舊post,D相應該會全部轉成resize。^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. btw, 搬家時遺失咗嘅,壞咗嘅,只要你無喺Blogspot度Delete咗D白框框,上面嘅方法都可以救番D相片!

      刪除
    2. 哈哈, 謝謝路人甲朋友.....
      其實我都冇諗住再理d相, 不過既然你的辦法咁簡單....我遲d得閒都會再攪下既~~

      刪除
    3. 唔駛客氣 ^。^ 等緊你再去日本30幾日嘅遊記,哈哈哈

      刪除
    4. 哈哈........30幾日的日本遊記????我都想........
      不過......你咁即係咒我再次失業啫.......XDDD

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. Bondy你好,

    首先祝你新年快樂, 馬上得意! : )

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除