2012年6月2日 星期六

DAY 8上@2011冬.獨遊東瀛~

DAY 8(五)    2011年12月31日   修善寺溫泉---> 河津七滝--->湯野溫泉--->新宿--->上野

0715 起床,今早醒來....天陰陰的......

先到浴場梳洗、浸早湯......都是沒有人......




0800朝食時間~~

0830回房執行李.......0900check out 喇~
坐旅館車直接返修善寺駅~(昨晚已跟女將約好時間~)



0923回到修善寺駅.........因準備坐0955的巴士......還未夠鐘....便四處逛逛~



今天的行程.......本來主要是參觀"河津七滝"的.............但.................竟然因早前的颱風影響而封閉了..........
而我..............是在搭完巴士,下了車才知...........><
但其實在我在"水垂"站準備落車
時司機已提了我.....只是我聽不懂,人地已指住張memo嘰嘰咕咕的........低我又沒有看清楚便要下車.........
但塞
翁失馬.........因下班車要等大半個小時.....我便在巴士站截順風車,很快便有一對老夫婦停了車,雞同鴨講後,終願意載了我一程到下一站.......
而我便因此路過一個柑園,嘗了我的心願(本安排了去果園摘柑, 但後來取消了~).......


落左車先識得打開眼睇清楚張告示...........=.=


不甘心的行下去看看.......


返回路口截順風車....好好彩, 三幾分鐘就有人睬我....
從"河津七滝"的起點來到了終點附近.....
在這路口被放低~



沿路行去"河津七滝"的終點~



路過的柑園~




雖然沒有人......但我都冇偷柑ga......haha~
拍了點照片便離開了.....


繼續行...........




終於來到.........但原來連終點呢邊都封埋....七滝中只有兩條仍然開放.......


但因時間關係....只看了較可觀的一條.......









之後便去開餐.....
試試這裡的名物----野豬鍋~







吃飽飽便回到巴士站,準備向下一站出發.....
DAY 8未完~待續~
  
 

1 則留言:

  1. 野豬鍋幾特別喎,好味嘛 ?
    [版主回覆06/06/2012 14:12:29]好味~~~最啱我呢D食肉獸~~

    回覆刪除