2011年4月11日 星期一

HEA~~

其實自從做了現在這份工後,每個星期六、日都很HEA 的.....


而之前我多數會在家"吽"~~但剛過去的星期六、日....突然好想出外走走,食個HEA LUNCH~


星期六便約了同事去觀塘吃""譚仔",其實我很多時星期六都會自己一個人去吃的..........好像上了癮似的.....


每次必吃的食物(今次沒有吃我最愛的土匪雞翼~)




吃完便會去街市買餸~~


*************************************


星期日轉戰黃大仙"詠藜園",原打算自己一個去的....但因想吃多一點款式...便找來朋友B 一起去吃~~


茶芥花生很好吃~



鹵水牛展~~一般~~



雲白肉~~正正~~



招牌擔擔麵~~平、靚、正~



紅油抄手~~醬汁超正~



後加的雞絲粉皮~~滑~~




吃飽後,到了新裝修的黃大仙祠逛逛~












朋友B買了些別緻朱古力,送了兩粒給我~(玫瑰花花生糖、開心果鳥結糖~)



之後去了許留山吃甜品~~



芒果小盛宴~






吃飽飽便回家去~~


就這樣便過了又HEA 又滿足的週末了~~


2 則留言:

  1. 不說不知,當年我在許留山做過兩年暑期工的,所以對它有一份情意結,仍然會時常幫趁它的,我最愛吃椰汁雪蛤燉木瓜和咖哩雜錦,雖然我不吃得辣,但它的咖哩汁真的好好味呀 !
    [版主回覆04/12/2011 21:38:00]係呀......許留山d小食都唔錯....
    不過愈來愈貴了.........

    回覆刪除
  2. 係呢,想問問妳 blog 上浸緊溫泉那張相是在哪個溫泉影的 ? 那個日本石燈籠好靚呀 ! 整張相片都好有 feel,清晰得來又有少許煙,因為我好多時只影到煙而唔到個人的,可能因為我影的時候多數都沒有陽光 !  所以影到濛查查的
    [版主回覆04/11/2011 22:28:00]係呀....我搵左好耐先睇啱呢張相....好啱feel (relax~), 我都好鍾意~
    係晌宝川溫泉影gei......(係篇遊記未出個日~ )
    係呀.....影溫泉相唔可以用閃燈, 所以一定要夠日光時影.....一係就三點check in 即刻影....如果唔係就要第二朝早餐前後影~

    回覆刪除