2011年2月3日 星期四

送虎迎兔~~初試啼聲~

兔年.........我的生肖.......所以特別有感覺...


在此,先祝大家兔年每天都開開心心...身體健康...心想事成~~




在這特別的一年伊始....我亦有一點特別事分享..............


我第一次做團年飯..........因近期老爸的身體不太好....所以都是由我來下廚....


到了年三十晚的團年飯,都是由我這個新手初試啼聲呢........



紅蘿蔔、粟米、瑤柱豬骨湯~



冬菇炆雞~~



蠔油生菜~~



到了大年初一.....再試煮了另一道菜....南乳炆粗齋~



我都希望自己新一年順順利利~~一家人平平安安...身體健康~~



2 則留言:

  1. 個湯好清咁wow!
    [版主回覆02/03/2011 20:26:00]係....本來想買海底椰, 不過買唔到.....
    最後諗起放幾粒瑤柱仔落去....即刻甜晒......

    回覆刪除
  2. 嘩 ~ 好叻呀! 不只家常便飯咁簡單!   南乳炆粗齋 係 我的 最 愛! 在此祝你爸爸身體健康! 一家人笑口常開!
    [版主回覆02/04/2011 14:42:00]哈...我都係上網搵食譜....照辨煮碗ga 咋........
    我都祝你新一年繼續生活甜蜜...學煮多d 好餸來氹老公仔~~

    回覆刪除