2010年11月14日 星期日

靚靚大屋的大閘蟹+ 火鍋餐~~

昨日又和一班朋友約會~~


先到尖沙咀吃午餐~~星座冰室....我是第一次吃的呢~~





蕃茄牛肉豬排蛋撈通粉~~ 好好味~~



吃完就一起去買大閘蟹~~




之後便一起坐港鐵到大圍....今次不是到朋友自己的家,而是到她舅父的家呢~~


一座兩層連天台的村屋....又大又靚的呢~~


我們開餐的天台+ 廚房+ 飯廳~~








在天台坐了一會....大家一起到二樓去......





嘆下按摩椅先~~



舅父請我們茗茶~~




之後還展示他的樂器珍藏~~






之後就預備開餐啦....


本地手切肥牛~~






開飯前先來張大合照~~





主角出場~~ 我吃了四隻~~




其他火鍋配料~~










吃下、吹下水........又攪到差不多12點才回家去呢~~


*** 今天還有一件喜事,就是朋友A 派帖的日子呢~~


在此先向朋友A 再次送上祝福~~


2 則留言:

  1. 早一排我才跟朋友參觀過元朗一帶的村屋,地方真的很大呢 ! 不過對於住慣市區的我,我還是喜歡鬧市多一點  因為我喜歡 shopping
    好似好正的「手切」肥牛呀 ! 還有大閘蟹 …   

    回覆刪除
  2. 多謝呀~~~ 到時記得早d到呀~
    [版主回覆11/17/2010 22:41:00]一定...........一定~~~~

    回覆刪除