2008年12月21日 星期日

我的冬天~~ 冰天動地~~

說起來真有點不好意思~~~


我經常說熱愛旅遊,但就一次都未見過雪景~~~


但今個冬天,將會有大突破啦~~~~ 安排了兩個冰天動地(自己覺得)既旅程~~~


先來個熱身~~ 元旦韓國遊.....唔知有冇雪呢~~~~


再來就要於農曆年挑戰零下幾十度的冰溫~~~ 中國東北兩省自由行之旅......


為左呢兩個旅程,我已添置了一些禦寒物品啦~~~


有扣雪靴~~ 裡面全是毛毛,好暖的~~加埋個扣,就可以在雪地/ 冰面行走,唔會"線"......




雪褲~~花園街貨色~~




加上我本身有的保暖內衣、長褲,羽絨,雪褸,滑雪手套.......


希望頂得住啦~~~~


 


2 則留言:

  1. 我幾年前都係花園街買左條雪褲,在層雲峽零下十幾度+大風雪著佢都唔覺凍!不過最好預備定墊鞋暖包,咁就萬冇一失喇!
    [版主回覆12/22/2008 22:43:00]係呀!!!咁我就放心啦....
    哈哈.....暖包已經買左啦...買埋你講的發熱鞋墊 TIM .....

    回覆刪除
  2. Merry X'mas~~~  Have a nice trip in Korea~!!

    回覆刪除