2008年6月3日 星期二

籌備篇~~頭暈眼花....(UPDATED)

這幾個月以來, 每個週六, 日都是忙於籌備我的日本夏之旅.......


今次的籌備工作比起去年的行程困難得多, 因為上次去的多集中在東京和大阪的大城市, 故在行程, 交通的安排上都比較簡單......而今次則因行程中所涵蓋的地方比較多, 範圍較廣, 更因好多地方都較鄉下...所以在交通安排上較費神....真是睇資料都睇到頭暈眼花啊......


呢幾本就係我擁有既旅遊天書啦..... 上排兩本係為今個旅程新買的....下面黃色兩本係上年個TRIP 買的....最後的一本就是上年"新假期" 曾一度引起換購潮既天書啦....



呢幾本是從圖書館借來的... 合用的資料亦已影印備用......



不過經過幾個月來的努力, 大部分行程都已定下來, 而酒店住宿亦已安排妥當, 現在就要繼續努力睇多些資料, 希望可以令行程更趨完美啦......


真的非常期待出發的日子呢.......


3 則留言:

  1. Bondy :
    剛在4月中去了白浜,感謝妳分享很多坐車的時間表,令我很容易地去到白浜!Nat

    回覆刪除
  2. hi, 我今年夏天都去日本呀 (東京+鎌倉+河口湖)!
    因為會去河口湖而search到你o既遊記
    你今次會去日本邊度呢? 祝你玩得開心!!
    [版主回覆06/02/2008 22:36:00]先謝謝你私捧場, 我今年既行程好快會登場 ga la.....
    得閒再來坐啦.....
    都祝你有個 happy trip, 希望我遊記d 料幫到你啦.....

    回覆刪除